Revolúcia vo vyhľadávaní: Ako ChatGPT Search mení pravidlá hry v SEO 15. novembra 2024 Beáta Faberová SEO S príchodom ChatGPT Search sa otvára nová kapitola vo svete vyhľadávania informácií a teda aj v SEO. Dlho… Čítať viac
Ako kultúrne rozdiely a mentalita ovplyvňujú úspešnosť reklamy? 14. novembra 2024 Rostyslav Chonka Facebook Predstavme si, že ste úspešný podnikateľ, váš výrobok sa predáva za tisíce alebo milióny eur a rozhodnete sa… Čítať viac
Ako Google hodnotí Quality Score: Kľúčové faktory a metriky 13. septembra 2024 Samuel Urbanec PPC Pri správe kampaní v Google Ads je jedným z kľúčových aspektov, ktorý môže výrazne ovplyvniť vaše výsledky, tzv.… Čítať viac
Ako funguje algoritmus na Tiktoku? 30. augusta 2024 Lívia Jankajová TikTok Tie algoritmy. Žijú si vlastným životom a my všetci sa im snažíme porozumieť. Zrejme sa nám to nikdy… Čítať viac
Brand DNA vs. brand identity: Aký je rozdiel? 30. augusta 2024 Adam Kovaľ Branding Keď hovoríme o budovaní značky, často sa stretávame v marketingu s pojmami ako „brand DNA“ a „brand identity“.… Čítať viac
Boostnite vaše SEO s ChatGPT 13. augusta 2024 Beáta Faberová SEO ChatGPT priťahuje veľa pozornosti už od jeho uvedenia na svet, čo bolo v novembri 2022 a určite ste… Čítať viac
5 tipov, ako plne využiť potenciál ChatGPT pre Meta ads 11. augusta 2024 Lívia Jankajová Facebook ChatGPT prevracia naruby každý priemysel, vrátane Facebook ads. Či už ste PPC špecialista alebo vlastník značky, tieto tipy… Čítať viac
Meta Ads vs. Google Ads: 5 kľúčových rozdielov 10. augusta 2024 Lívia Jankajová Facebook Pri rozširovaní vašich PPC kampaní na rôzne platformy môže byť rozhodovanie medzi Google Ads a Meta Ads výzvou.… Čítať viac